Estratègies de màrqueting gastronòmic per a augmentar vendes

urisme Comunitat Valenciana, en col·laboració amb el Consell de Cambres CV i en el marc de l’estratègia CreaTurisme, ha organitzat una Jornada de Competitivitat Turística dirigida a les empreses i emprenedors de turisme gastronòmic i hostaleria; així com agents locals i qualsevol interessat en la millora empresarial del seu negoci en este sector.
 
Es tracta d’una jornada-taller, amb una sessió pràctica sobre estratègies de màrqueting gastronòmic per a augmentar les vendes i l’art d’innovar en la gestió del restaurant, ferramentes de comunicació i gestió de producte turístic. El taller estarà impartit per Erika Silva, especialista en gestió hotelera i màrqueting gastronòmic.
 
Està previst realitzar tres edicions de la jornada. Adjuntem els programes:
 
Taller pràctic per a empreses d’hostaleria i turisme gastronòmic. “Estratègies de màrqueting gastronòmic per a augmentar les vendes»
 
· Alicante, 19 NOV 2018, Cámara Alicante. INSCRIPCIÓN PROGRAMA – V2
 
· València, 26 NOV 2018, Cámara Valencia. INSCRIPCIÓN PROGRAMA – V2
 
· Xàtiva, 28 NOV 2018, Casa de la Cultura. INSCRIPCIÓN PROGRAMA
 
emgv_va_01
 

calendar

19 de noviembre 2018