Jornada "Impacte de l'analítica de dades en el turisme i la seua influència en la presa de decisions" 

 
Pròxima Jornada organitzada per The Finlei & Sinergycs en col·laboració amb HOSBEC (Associació Empresarial Hostelera de Benidorm, Costa Blanca i Comunitat Valenciana) i AEFA (Associació d’empresa Familiar d’Alacant) i recolzades per Turisme Comunitat Valenciana.
 
Aquest esdeveniment tractarà el repte de transformar les dades en informació, i aqueixa informació en coneixement, perquè les empreses puguen prendre millors decisions estratègiques i comercials, amb l’objectiu de ser més competitives en el mercat turístic.
 
Dirigida a directors, revenue managers, responsables de màrqueting i professionals del sector hoteler interessats en l’ús del big data com a eina per a la presa de decisions
20190206_ hosbec
 
El programa inclou diverses ponències a càrrec d’experts en la matèria:
 
– Mario Villar, Director d’Intel·ligència Turística de la Comunitat Valenciana
 
– Rubén Jiménez, Head of Pricing & Revenue de World 2 Meet, Grup Iberostar.
 
– Jaime Vidal, Revenue Manager de Barceló Hotels.
 
– Antonio Ferrá, Professor Associat en Màster de Big Data i Analítica de Dades UOC.
 
– Teresa Arias, Pricing & Revenue de Jumbo Tours Benidorm.
 
Finalitzarem la jornada amb una taula redona moderada per Nuria Montes, secretària general d’HOSBEC, en la qual es debatrà sobre l’impacte de l’analítica de dades en la indústria turística.
 
Formulari d’inscripció

calendar

6 de febrero 2019