17/09/2018

Anàlisi de Google sobre la cerca de viatges online

Google ha analitzat com els usuaris cerquen en la xarxa la planificació d’una escapada, preparen un viatge o indaguen abans d’eixir de casa quina fer en una destinació turística. I és igual que siguen un viatges curts o llargs o fins i tot dels quals es queden a casa en vacances.
En aquest sentit, Google desvetla l’augment de sis vegades en les cerques mòbils de “coses que fer/activitats” i “prop de mi” en els últims dos anys. Alguns d’aquests exemples inclouen: “coses que fer prop de mi avui”, activitats per a xiquets prop de mi”, “coses que fer prop de mi aquest cap de semana”. I encara hi ha més, ja que la cerca mòbil de “millors coses que fer” ha crescut més d’un 85 per cent en els últims dos anys.

 

Captura-de-pantalla-2018-08-30-a-las-7.09.58

Les cerques mòbils de “events/atraccions” i “prop de mi” han crescut més del 500 per cent en els últims dos anys, ja que la gent cerca concerts locals, atraccions turístiques i altres activitats en el mòbil.
La gent està recorrent a la cerca per a trobar experiències personalitzades i alineades amb els seus propis gustos. Però quan es tracta de planificar experiències, volen coses que siguen perfectes també per als seus acompanyants: parella, amics o família.
Font: Smarttravel