12/09/2019

Benidorm ofereix el primer servei públic d'atenció sanitària turística intel·ligent a majors

Benidorm ha presentat un innovador projecte pilotat per la Fundació Visit Benidorm que, a través de la Consultora Wellcomtour, ha desenvolupat una iniciativa de Protecció i Atenció Turística Tècnica Intel·ligent (PATTI) destinada a oferir assistència al turista amb necessitats especials, 24 hores al dia els 7 dies de la setmana, donant resposta immediata a qualsevol contingència que li puga sorgir durant la seua estada a Benidorm.
L’essència de PATTI és un dispositiu electrònic amb geolocalizador i intercomunicador amb botó d’emergències SOS que es facilita i que disposa d’un sensor de caigudes i de situacions d’emergència que monitoriza a l’usuari permetent conèixer les seues necessitats, millorar els procediments i activar protocols d’actuació i comunicació en la seua llengua d’origen en cas de necessitat, la qual cosa posiciona a Benidorm amb innovador tecnològic en l’acolliment de turistes amb necessitats especials. El dispositiu es pot contractar a través de la web visitbenidorm.es, patti.es i wellcomtour.com, rebent-ho en arribar a l’aeroport o a l’allotjament.
En cas d’incidència, a través de PATTI es gestiona el problema, s’envia servei d’ambulància, es trasllada a la persona a l’hospital de referència i a aquest, simultàniament, es deriven les dades necessàries per a una assistència més eficient, amb el que es reduiran els temps d’espera i l’atenció serà immediata i personalitzada.
Més informació