arriba

Informe Google: creix el nombre de viatgers que realitza tot el cicle de compra en ...

Informe Google: creix el nombre de viatgers que realitza tot el cicle de compra en el mòbil

 
En un estudi recent que Google ha realitzat amb la consultora per a la indústria dels viatges Phocuswright, el gegant de les cerques ha descobert informació global sobre l'ús de smartphones durant el procés complet de compra d'un viatge.
Així mateix, l'informe ha estudiat la manera en què els viatgers fan ús dels seus telèfons mòbils una vegada es troben en la seua destinació. Segons Google, cercar i reservar viatges en el mòbil és ja tan habitual com realitzar compres d'articles de moda.
El percentatge d'usuaris que reconeix sentir-se cada vegada més còmode comprant viatges en el seu mòbil és cada vegada major.
Google insisteix en la importància per a les empreses turístiques d'aprofitar aquest nou tràfic. En l'informe, recomana cuidar l'experiència més enllà del primer clic i tractar d'oferir als viatgers exactament el que estan cercant.
Aquesta experiència mòbil adquireix encara major importància si tenim en compte que els usuaris canvien de dispositiu diverses vegades durant el procés de consulta i reserva.
Per a Google, la fricció entre uns dispositius i uns altres pot portar a l'usuari a intentar la reserva en una altra web.
Quant a la planificació del temps durant el viatge, Google assenyala al mòbil com els nous guies turístics. Més del 70 per cent dels viatgers nord-americans reconeix que utilitza el mòbil durant els seus desplaçaments. Aquest percentatge era del 41 per cent en 2015.
Les accions més comunes una vegada en la destinació són la cerca d'activitats, zones de compres i restaurants.
En aquest sentit, Google recomana a les empreses turístiques adoptar un paper de facilitadores d'informació geolocalizada, a més d'aprofitar les possibilitats de personalització basades en un context geogràfic.
 
Font: Smarttravel