25/07/2016

Mediterrani en Viu, nova campanya turística de la Comunitat Valenciana

El President de la Generalitat, Ximo Puig, ha presentat la campanya de turisme 2016-2017 Mediterrani en Viu, una acció comunicativa que té com a finalitat mostrar amb naturalitat la realitat valenciana per a impulsar la bona reputació d’aquesta terra, a través d’aquells que vénen a visitar-nos.
La campanya Mediterrani en Viu compta amb tres espots genèrics de 20, 30 i 60 segons, un espot per a cadascuna de les sis marques turístiques de la Comunitat Valenciana, un peça per a foment del turisme intern, dirigit als valencians i les valencianes, i 11 anuncis de productes turístics i segments que s’emetran en televisió i xarxes socials.
L’eix de comunicació al voltant del que gira la creativitat de la nova campanya és una invitació a descobrir l’autenticitat d’una terra, que té en el turisme la millor forma de mostrar com són els valencians: creatius, oberts, acollidors i diversos.L’agència de publicitat valenciana Rosebud, SL. en UTE amb MEC Mediterrània, SA. ha sigut l’adjudicatària del concurs públic per a la creativitat i la producció dels suports publicitaris d’aquesta campanya, valorada en 386.500 euros més IVA.
Amb aquesta nova campanya de comunicació l’Agència Valenciana del Turisme pretén associar la Comunitat Valenciana als valors que conformen la seua essència: la modernitat i el vanguardismo, que complementen la tradició, i el saber fer del poble valencià, la seua cultura i el seu caràcter mediterrani que converteixen a la societat valenciana en la millor amfitriona de les persones que visiten la Comunitat.
A més dels espots per a televisió i xarxes socials, s’han elaborat per a mitjans escrits més de 30 originals de productes turístics que destaquen els principals atractius de la Comunitat Valenciana i una campanya online que atén a l’actual escenari comunicatiu omnichannel. Per a açò s’ha creat un microsite de la campanya mediterraneoenvivo.com, un hashtag de campanya #mediterraneoenvivo, bàners i diferents accions en xarxes socials.