06/02/2018

Ooommmm, nova app que personalitza i millora l'experiència del client durant la seua estada

 
L’empresa especialitzada en desenvolupaments tecnològics per al sector hoteler Pensa Diferent, va aprofitar l’última edició de Fitur per a presentar Ooommmm, una aplicació mòbil 100% transaccional que dóna accés al client a la informació d’oci de l’hotel a través d’un timeline i permet reservar i fer peticions.
Ooommmm posa a la disposició dels clients a través d’una forma senzilla tota la informació en temps real de les propostes d’oci i serveis disponibles en l’hotel i voltants. Així, gràcies a l’aplicació, el client pot estar prenent tranquil·lament el sol en la piscina i des del seu mòbil reservar el seu menjar en el restaurant de l’hotel, demanar un taxi o conèixer les activitats per a xiquets del complex sense haver d’anar a recepció a informar-se o haver de fer cua per a reservar aquests serveis.
D’aquesta forma s’aconsegueix millorar l’experiència del client durant l’estada, donant-li més control i autonomia i oferint-li una proposta més personalitzada.
David Olivares, director de Pensa Diferent, explica que “existisen moltes aplicacions per a hotels, però la major part d’elles estan centrades en el moment de la reserva. Ooommmm, per contra, se centra en l’estada del client, permetent millorar-la per mitjà d’una app a través de la qual tenen més control i autonomia, i amb la qual poden personalitzar la seua experiencia”.
Simplifica la gestió i potencia el negoci de l’hotel
A més, Ooommmm suposa per a l’empresa hotelera tota una revolució ja que, a més de simplificar la gestió de molts dels seus serveis li permet arribar més directament als seus clients i llançar de forma personalitzada ofertes, nous serveis, etc.
A més de l’app mòbil per al client, l’eina inclou una aplicació web per a l’hotel integrada amb el PMS, de manera que li hoteler puga acceptar o rebutjar les peticions, crear promocions per als serveis i hostes concrets i llançar notificacions.
Un dels objectius dels creadors d’Ooommmm és democratitzar l’accés a la tecnologia i ajudar a tot tipus de companyies a ser més competitives posant en valor els seus avantatges, facilitant tant la gestió i l’operativa diària com potenciant el seu negoci.
Actualment l’aplicació ja està implementada en Bahiazul, complex hoteler a Canàries que cercava una solució que els permetera seguir creixent en la venda de serveis associats a l’estada i al seu torn integrar la gestió de tots ells en un mateix punt, continuant en el full de ruta de la seua digitalització total, en la qual Pensa Diferent és partner.
 
Font Smarttravel