24/10/2018

El CdT d'Alacant acull una nova edició del curs Smart Màrqueting en Turisme

En el marc de l’estratègia de transformació digital del sector turístic valencià, Turisme Comunitat Valenciana, a través de l’Institut Valencià de Tecnologies Turístiques (Invat·tur), engega un curs de Smart Màrqueting en Turisme dirigit a professionals del sector, tècnics de destinacions i empreses. El curs, coordinat per l’Oficina d’Assistència Tècnica #DTICV, se celebrarà de 6 al 29 de novembre en el CdT d’Alacant.
La finalitat d’aquest programa és desenvolupar la capacitats i habilitats de definir i mesurar objectius reals i integrar-los en les estratègies de màrqueting de les destinacions i empreses del sector turístic. Així com introduir en el disseny i gestió del màrqueting noves eines tecnològiques i metodologies d’anàlisis.
Mètriques per al control de l’estratègia; Email Màrqueting, SEU i SEM; Inbound Màrqueting: com seduir al nou client; Social Mitja Màrqueting: del storytelling als influence màrqueting; Big Data i Business Intelligence: eines i accions bàsiques; i IoT i IA en l’estratègia del màrqueting són els temes que es desenvoluparan durant el curs. Per a finalitzar diferents empreses i entitats mostraran casos pràctics de com han aplicat noves tècniques de màrqueting, IA o IoT per a poder arribar als clients i generar una major personalització i per tant una major fidelització.
Els candidats hauran de comptar amb un nivell de coneixement avançat en gestió de màrqueting i els alumnes que realitzen amb aprofitament els mòduls formatius corresponents, obtindran el corresponent Certificat d’Assistència al #SmartMarketingCV.