20/11/2018

Vueling integra Whatsapp Business en la seua aplicació mòbil

L’aerolínia Vueling ha integrat Whatsapp Business en la seua aplicació mòbil, gràcies a aquesta aplicació tecnològica el client pot rebre tota la informació sobre la seua reserva i el seu vol a través del sistema de missatgeria ràpida, ja siga en un smartphone o tablet. Aquest servei és opcional i s’afig als ja existents d’email i sms.
A més, el sistema enviarà també al client un Whatsapp amb un enllaç directe a través del que pot seleccionar un seient, realitzar el check in online o, fins i tot, realitzar un canvi de vol. Tot açò acompanyat d’una sèrie de consells útils sobre la destinació.
El servei es troba ja disponible per a tots els clients de Vueling a través del seu App mòbil i suposa un altre important pas en l’estratègia d’innovació tecnològica de la companyia, centrada en el client i les seues necessitats a través del pla Vueling For You.
El director de Màrqueting Digital de Vueling, Samual Lacarta, ha assenyalat: “Volem estar allí on es troben els nostres clients i Whatsapp és un canal que ens permet arribar a ells i comunicar-nos de forma àgil i senzilla”.
Lacarta ha explicat, a més, que “aço és solament un primer pas en aquesta adreça”. “L’objectiu final és aconseguir una comunicació més automatitzada i fluïda a través dels mitjans en els quals sabem que els nostres clients es manegen amb comoditat”.