04/07/2018

La nova estratègia d'Invat·tur senta les bases per a consolidar la seua presència en tot el territori valencià

L’estratègia de l’Institut Valencià de Tecnologies Turístiques (Invat·tur), proposta en l’últim Consell Assessor i en línia amb la nova Llei de Turisme, Oci i Hospitalitat i els seus compromisos, proposa la seua expansió durant els pròxims quatre anys per a abastar les tres províncies valencianes, gràcies a les seus de València i Morella a Castelló.
El nou model es desenvoluparà sobre la base de la tecnologia, la gobernanza i la innovació. La distribució intel·ligent, la transformació del territori en intel·ligent, la recerca i desenvolupament de solucions tecnològiques i aconseguir l’excel·lència i innovació empresarial.
Els reptes que es plantegen passen pel desenvolupament del sector d’oci, facilitar models innovadors de gestió turística, i transferir al sector la innovació i el coneixement desenvolupats en Invat·tur.
També impulsar gobernanza de la innovació públic-privada, la competitivitat del sector, traslladar la innovació al territori valencià i internacionalitzar el model econòmic turístic de la Comunitat Valenciana.
Atenent a aquests paràmetres, l’Invat·tur pansa de centre de generació de coneixement a ser una eina per a la transformació del model econòmic i turístic valencià amb l’objectiu de convertir la Comunitat Valenciana en la primera comunitat autònoma d’Espanya en un territori intel·ligent i innovador.
A més, el Consell Assessor de l’Invat·tur es renovarà també conforme als criteris establits en la Llei de Turisme i en línia amb el Llibre Blanco del Turisme.