08/07/2019

La Volta a la Comunitat Valenciana en 80 dies, una aventura interactiva

Turisme Comunitat Valenciana ha estrenat La Volta a la Comunitat Valenciana en 80 dies, una aventura en temps real protagonitzada per la periodista valenciana Nerea San Félix i l’instagramer i realitzador Nacho Rodríguez (Naseke), que els portarà a recórrer 30 localitzacions clau de la geografia valenciana.
La Volta a la Comunitat Valenciana en 80 dies es tracta d’un joc interactiu, amb audiència en les xarxes socials, que determina el camí que la protagonista haurà de seguir en la seua ruta. Aquesta aventura es podrà seguir íntegrament en Instagram TV.
El secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, ha destacat que «aquest tipus d’accions ens permeten afermar la promoció de la nostra destinació en l’entorn digital», al mateix temps que ha remarcat que «estem fent una forta aposta pel màrqueting online, sent conscients que els turistes són cada vegada més tecnològics i prenen decisions influenciats per les xarxes socials».
Per açò, aquesta acció comptarà amb l’amplificació per part de ‘influencers’ i ‘bloggers’ nacionals i internacionals amb els quals s’estima un abast superior al milió d’usuaris. Entre ells figuren col·laboradors com Paco Nadal, Guies Viatjar i A prendre per Món, perfils de gran prestigi, dos d’ells capdavanters en el sector viatges. Els mercats en els quals s’amplificarà aquesta acció són Alemanya, Regne Unit i França.
30 destinacions, 30 reptes
A través d’una innovadora narrativa en xarxes socials, seran els seguidors de les xarxes de Comunitat Valenciana els qui decidisquen el curs de la història que viurà la protagonista. Així, ajudaran amb els seus comentaris i fins i tot decidiran a quins reptes haurà de sotmetre’s en el desenvolupament d’aquesta volta a la Comunitat Valenciana en 80 dies, que barreja habilitat, enginy i aventura.
Turisme Comunitat Valenciana en RRSS
La Comunitat Valenciana compta amb 242.000 fans en Facebook, 106.000 ‘followers’ en Twitter i quasi 62.000 seguidors en Instagram. Completen l’ecosistema digital el canal de Youtube que compta amb 2.620 subscriptors, 558 vídeos pujats i més de 2,5 milions de vídeos visualitzats en els últims anys.